جشن رمضان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390
بازدید : 99
نویسنده : عباسی

 purang: قبل‎ از‎ اینکه‎ اخم‎ کنی‎ مطمئن‎ شو‎ که‎ هیچ‎ راهی‎ برای‎ خندیدن‎ نیست‎.‎‏..

سلام

از دوستان عمویی عزیز اگر کسی براش مقدوره برنامه امشب جشن رمضان شبکه 5 رو ضبط کنه و لینک دانلود رو برای دوستانی همچون من که موفق به دیدن برنامه نخواهند شد قرار بده.

ممنون

عید همگی دوستان گلم مبارک و طاعات و عبادت هاتون مورد قبول حضرت حق :)

نیلوفر پاکدل عمویی :سلااااااااااااااااام وای من میمیرم تا عمو میگه ..جوجه رنگی :D/ :D/ :D/

نسترن عمویی :منه ذوق میایهههههه عمو امشب …خیلی خوشحالم..خیلی  :x

مهسای عمویی :سلام.من الان میرم خودمو از پشت بوم پرت میکنم پایین تا روح بشم و امشب برم شبکه تهران عمویی رو ببینم  :(( :(( :(( :(( :(( :(( یه سایت درست و حسابی میشناسید که شبکه تهران رو به صورت آنلاین داشته باشه؟هر جا میرم لینکش مشکل داره …

عطیه ی عمویی :وای دارم از ذوق میمیرم….امشب بود که موقعی که داشتم جشن رمضان رو میدیدم گفت دلم میگه عمو عیدفطرجشن رمضان میادکه دیدم عمو…عمویی:جوجه های رنگی سلام فردا شب در برنامه جشن رمضان(شبکه۵) میبینمتون…داریوش فرضیایی (عموپورنگ)

Rosilyعمویی :درسته ما زنده نمیتونیم ببینیم اما خوب ضبط شدشم عالیه.همین عمو باشه بهترین چیزه

پریسا مسعودی عمویی :سلام اجیماچ تو سایت هر کاری کردم نشد انگلیسی بنویسم مام شبکه تهران نداریم ولی از طریق پخش زنده توی نت میشه دید حتی اونایی که دیال اپ دارن!! اجی من ادرس شو برات مینویسم بذار توی سایت چون بچه ها بیشتر میان اونجالبخنداین ادرسشه بهشون بگو تصویرش زیاد چنگی به دل نمیزنه اما بهتر از اینکه نتونیم ببینیم.کلیک کنید

یه سایت بهتر پیدا کردم این یکی کیفیتش بهتره ماچ کلیک کنید

مبینای عمویی:اینم هست : ;;)  کلیک کنید  

هستی عمویی : کلیک کنید

فائزه بند انگشتی عمویی : کلیک کنید

شیوا محجل عمویی : وای چه ذوقی دارم.. داری.. دارد.. داریم.. دارید .. دارند!یعنی می ترسم اونقد ذوق و غش و ضعف کنیم تا برنامه نتونیم دوام بیاریم..

مهسای بابا :سلام.میبینم که فروغ و تینا کارشناسی ارشد قبول شدند.عمو؟من یه چیز بگم؟البته تکراریه ولی میگم.عمو سالی که نسل ما کنکور بود سایتی نبود و تبریکی هم از طرف عمو نبود ... حالا که هم نسلان ما ارشد قبول میشند هم که ....  :- به همین دلیل من تصمیم دارم به جا اینکه ارشد آزمون بدم دوباره برم کارشناسی و کنکور بدم تا سال دیگه منم جزو اون دسته ای باشم که عمو بهشون تبریک میگه ... عقده ای شدم ...عمو:برو خجالت بکش با این سنت  x-(  x-(  x-(  x-(  x-(
عمو به جان خودم من ۲ سالمه
:-p

پی نوشت : اجیا سارا قمشه ای گلمون  لینک دانلود برنامه جشن رمضان عمو رو تو وبلاگش گذاشته کلیک کنید

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 12698
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com